FAQ om TRY.dk og økologisk rengøring

Her på “FAQ” kan du finde svar på de mest almindelige spørgsmål. Har du andre spørgsmål som du ikke finder på denne side om rengøring, ejendomsservice eller tæpperens, er du mere end velkommen til at kontakte os.


 

Hvordan sikrer I en høj kvalitetspolitik?

Vi er glade for dette spørgsmål. Vore kunder skal føle sig i særdeles trygge rammer. Forventningerne til os som leverandør af rengøringsydelser af høj kvalitet skal indfries på 3 vigtige områder:

1) I kender vores lille håndfuld medarbejdere.

2) I ser at vores sunde sortiment af rengøringsprodukter, forbedrer jeres kontormiljø på både den synlige del samt på indeklimaet.

3) Hvis I oplever kvalitetsafvigelser, bliver disse rettet indenfor 24 timer. Det betyder at der gribes fat omkring utilfredsstillende arbejdsopgaver øjeblikkeligt eller INDEN et døgn efter jeres mail/opkald. Vi vil kun have tilfredse kunder. Om vi så skal knokle, så skal løsningen findes HURTIGT!


 

Hvorfor hedder I TRY.dk?

Vi mener et samarbejde omkring, rengøring eller ejendomsservice skal sættes på en prøve. Prøveperioden er 1-3 måneder. I denne periode er I fri for opsigelse. Vi bliver ofte kontaktet af firmaer/boligforeninger der er utilfredse med deres rengøringsfirma og som ikke kan slippe fri af en kontrakt på mellem 3-6 måneder for rengøring eller ejendomsservice. Derfor indledes et samarbejde med TRY.dk altid som kontraktfri rengøringsservice!


 

Hvad betyder jeres TRY and BUY koncept?

Vi er så sikre på at vores tæpperens er den bedste på markedet, at vi gerne kigger forbi og renser et mindre tæppeareal (5 m2) hos jer helt gratis! Dette tilbud er forbeholdt erhvervskunder, men er du privatkunde i København/Storkøbenhavn så skal vi nok tilbyde dig samme garanti alligevel!


 

Hvad koster den ordning, hvor vi kan ringe og “ubegrænset” få fjernet pletter ved tæpperens?

Ordningen koster det 3-dobbelte af en almindelig tæpperens, det vil sige kr. 75,00/m2 og I kan få fjernet pletter og renset gangbaner op til 6 gange årligt – uden ekstra betaling. Er I med i denne ordning sender I blot en mail/ringer min. 48 timer før ønsket rens.


 

Priserne for tæpperens hos jeres konkurrenter koster op til kr. 80,- pr. m2. Er de dyreste tæpperensere så også bedre?

Tak fordi du spurgte. Svaret er nej! Men vi synes I skal afgøre det ved en gratis prøve på tæpperens (2-5 M2). Det tager 10 min. Og nej pletterne kommer ikke igen som en dyr konkurrent påstod overfor en kunde, som heldigvis ikke lod sig afskrække! Skulle det alligevel ske at vi har overset noget giver vi 14 dages garanti og kigger forbi igen, uden beregning:)


 

I omtaler “Totalløsning”. Vil det sige at I kan stå for indkøb af fx. toiletpapir/kildevand og opfyldning, så vi aldrig løber tør?

Ja! Og da vi er i diverse engros-centre hver uge alligevel, indkøber vi gerne jeres tunge forbrug – uden ekstra betaling. Dvs. I får jeres varer til nettopris. Bare send os en mail, så er varerne hos jer næste gang vi alligevel skal udføre rengøring hos Jer. Vi vil rigtigt gerne gøre det let og nemt for vores faste kunder. Så du oplever at dine varer er hoppet helt på plads af sig selv. Her følger nogle få priseksempler på de mest populære varer som vores kunder får leveret af os:

  1. Luksus toiletpapir (Lambi eller Lotus Royal) kr. 3,00
  2. Luksus Køkkenrulle (samme mærker) kr. 6,00
  3. Neutral opvaskemiddel kr. 15,00
  4. Neutral flydende håndsæbe kr. 15,00
  5. Vask, levering og ophængning af håndklæder og viskestykker kr. 10,00
  6. Håndsprit der kan stå på toiletter og ved buffetborde kr. 60,00
  7. Berøringsfri håndsprit-beholder med sprit lille kr. 250,00 stor kr. 350,00
  8. Energisparepærer fra kr. 40,00 Halogenpærer fra kr. 20,00 –
  9.  Tabs, afspændingsmiddel, sorte sække og lign. ligeledes til indkøbspris – Priser ex. moms

 

Kan I tage ansvaret for vores planter på kontoret?

Ja! Vi har over 20 års erfaring i at passe kontorbeplantning hos vore kunder i samarbejde med vor gartner. En buket blomster eller frugtkurv til receptionen er flere af vore kunder også super glade for. Hvis vi leverer tirsdag, siger vor erfaring os at den holder resten af ugen. Andre ønsker kan helt sikkert også opfyldes! Læs mere om vores kontorrengøring her.


 

Hvor lang opsigelse kræver I på rengøring?

Den første måned eller to foreslår vi slet ingen binding eller opsigelse. Sagt lidt lige ud, så ønsker vi kun tilfredse kunder. Når I stadig er tilfredse efter nogle måneder, bliver vi altid enige om en enkelt måneds opsigelse. Er det ikke en fair rengøringsaftale?

Har du andre spørgsmål som vi kunne benytte her i FAQ, så vil vi være meget taknemmelige for at høre fra dig. Kun ved at lytte til (for os) nye ønsker, kan vi indfri forventningerne til potentielle nye kunder i butikken TRY.dk – 1000 tak!


 

FAQ
5 (100%) 3 votes