Hvorfor vælge os

/Hvorfor vælge os
Hvorfor vælge os 2017-07-26T12:48:17+00:00

Rengøring er en tillidssag.

Ja rengøring er en tillidssag. Og det vil dette valg altid være. Den viden om kontorrengøring som vi har samlet siden 1988, gør at vi mener at du skal overveje følgende som skaber værdi og tillid.

Så når du kigger efter en ny samarbejdspartner til god kontorrengøring eller service i jeres ejendom, så tænk over dette:

 Hvilken værdi har det at I på kontoret/ejendommen altid møder de samme medarbejdere fra rengøringsfirmaet som I kender og har tillid til?

 Hvilken værdi tilfører det jeres hverdag, at de aftaler der i forvejen er implementeret i rengøringsaftalen, nu også bliver udført problemfrit?

 Hvilken værdi mener I det har at der ydes en ihærdig og helhjertet indsats for et forbedret indeklima på jeres kontor, ved et sundt produktvalg.

 Hvilken værdi giver det jer, at den gennemsnitlige svartid på henvendelser til rengøringsfirmaet, er på 2 timer (via emails/SMS)?

Bedre indeklima og andre fordele

Har du overvejet disse spørgsmål grundigt? Har “sikkerhed og tryghed” højprioritet? Så overvej et lille rengøringsfirma. Vi tror samtidig på at en god dialog om Jeres forventninger til ny rengøring, er vitalt for et værdifuldt samarbejde. Fremhæver rengøringsfirmaet kun prisforskellen mellem dem og deres konkurrenter?

Indenfor rengøring og service er værdiforskellen MEGET mere interessant. Bed derfor altid om referencer. Præcis dette vigtige fokus, sikrer jer større værdi – i tryghed, i forbedret indeklima og også økonomisk på den lange bane. Velkommen hos TRY.dk – Et lille rengøringsfirma hvor rengøring er en tillidssag.

Hvordan styrkes denne tillid?

Majbritt fra Djurs kommunikation har interviewet Lars Fjord fra TRY.dk om hvordan han styrker tilliden mellem kunder og rengøringsfirmaet. Han gør det ved en række tiltag, som andre rengøringsfirmaer kan lære af. Du kan læse interviewet nedenunder.

Mange erhvervsfolk i København og omegn kan skrive under på, at ikke alle rengøringsfirmaer holder alt, hvad de lover. Og når først man er bundet af en kontrakt med et langt opsigelsesvarsel, er det svært at stille noget op.

Men nu har flere rengøringsfirmaer valgt at gøre en ekstra indsats for at bygge tilliden mellem kunder og rengøringsfirmaer op igen.

Et af de firmaer der holder dette fokus knivskarpt er TRY.dk, der er ejet af Lars Fjord. TRY.dk tilbyder kontorrengøring, ejendomsservice og tæpperens i København og omegn, og her har man valgt at sætte gensidig tillid og et godt forhold til kunden i højsædet.

– Det er vigtigt, at kunden har tillid til os. Derfor er det altid de samme medarbejdere, der tager sig af rengøringen på kontorerne. Det giver både tryghed, skaber tillid og frembringer et ensartet godt resultat hver eneste uge, forklarer Lars Fjord. Denne stabile kvalitet glæder vores kunder som føler at rengøring er en tillidssag.

30/5 2011 læste vi på tv2.dk vedr. et af Danmarks store rengøringsselskaber:Tyve stjal nøgler og koder fra ISS

Lad os hellere sige det som det er:Vi undres! At nøgler kan stjæles fra et rengøringsselskab er SUPER ærgeligt. Men at skrive adresser på nøglerne eller vedlægge adresselister til nøglebundter er nok det mest fjollede. Vi vil kalde det basis-viden. For alle ved at  der er visse ting man ikke blander: Nøgler & adresser, Nøgler & koder, alkohol & bilkørsel, klor & syre, bensin & tændstikker. Rengøring er en TILLIDSSAG! Giv os 1 måned eller 3 til at opbygge den!

Uprofessionel attitude

Det er selvfølgelig uprofessionelt og jeg kender ingen af de små rengøringsfirmaer jeg møder på min vej der ikke kender denne grundregel i kundeforpligtelser. Ikke mærkeligt at sløseri og mangel på ansvarlighed på mange andre punkter er i fremgang. Og ofte kan du mærke det allerede i en overfladisk uprofessionel attitude.

TRY.dk tilbyder også rengøring uden kontrakt for at give kunderne en prøve på, hvad de kan forvente senere i forløbet.

– Vi tilbyder kontorrengøring uden kontrakt i en prøvetid på en til tre måneder, så vi får tid til at bevise, at vi altid overholder vores del af aftalen. Tilliden skal være på plads, før kontrakten skrives under.

Og selv derefter “bindes” kunden frivilligt og kun med 1 måneds opsigelse. Ja det gode samarbejde vægtes utroligt højt.

Uden at lyde arrogant så “vil vi kun have glade og tilfredse kunder i butikken”. UDEN håndjern! For de skulle jo gerne have lyst til at komme igen!

Også når TRY.dk renser tæpper gør de gerne en ekstra indsats for at bevise deres værd overfor kunden.

– Vi kører gerne ud og renser 2-5 kvadratmeter af deres tæpper gratis, så de kan se resultatet med deres egne øjne. Allerede efter ti minutter kan man se, hvordan tæppet ser ud efter rens. Når det man tilbyder, er i orden, er det ikke en service, der presser prisen i vejret, understreger Lars Fjord fra TRY.dk – Det lille rengøringsfirma.

Ingen hemmeligheder – Rengøring er en tillidssag! 

Og netop derfor lægger TRY.dk også gerne deres priser offentligt frem. Og med priser der begynder ved 6,5 kroner om måneden pr kvadratmeter kontor, der rengøres en gang om ugen, er der nok heller ikke så meget at skjule.

En anden styrke er vort fokus på dit indeklima.  I dit tæppe eller stofmøbler gemmer der sig meget der kan forstyrre dit indeklima.  TRY.dk er glade for at levere rene tæpper. Her begynder priserne ved 15 kroner pr kvadratmeter. Og så er behandlingen oven i købet både effektiv og forbedrer luften på kontoret.

TRY.dk er nemlig et helt igennem et rengøringsfirma der udelukkende bruger certificerede økologiske produkter, og hvor støvsugerne er udstyret med allergivenlige Hepa-filtre. Det giver både TRY.dk og deres kunder et velfortjent grønt image – og samtidig er det godt for indeklimaet på kontorerne, hvor medarbejderne nyder godt af renere luft uden kemikalie-dampe.

Så INGEN elendige hemmeligheder og negative overraskelser, opsigelsesfrister skrevet med småt, et gennemtræk af midlertidige medarbejdere der kun arbejder for at tjene ekstra i sommerferien, unge mennesker der ikke er blevet oplært og indkørt tilstrækkeligt etc. Der findes desværre en masse grumme eksempler i rengøringsbranchen. Suk! Igen: Samarbejde om rengøring er en tillidssag – ikke en tom skal.

Tillidsbaseret ledelse

Tillidsbaseret ledelse påvirker ikke kun forholdet mellem jer (kunden) og TRY.dk (rengøringsfirmaet). Hvis vi virkelig mener det, skal det også være i forholdet til vore medarbejdere. Vi hører oftere og oftere om firmaer der tracker deres medarbejdere via telefoner og biler, så de altid kan følge med i hvor lang tid de er hos den enkelte kunde. Ja der findes programmer til den slags. Men hvor er tilliden så henne? Vi synes at det er en sørgelig samfundsudvikling. Naturligvis kan en medarbejder arbejde hurtigt en dag hvor der er travlhed. Det behøver ikke gå ud over kvaliteten hos kunden. Al den forkerte overvågning mener vi skaber mistillid.

 

Hvorfor vælge os
5 (100%) 18 votes